pondělí 18. května 2015

Challenge - Plochá bříška

Krásný den milé čtenářky.

Dnešní kraťoučký článek bude spíš oznamovací.
Chci vám pomoci článku sdělit můj plán. Nazvala jsem to challenge PLOCHÁ BŘÍŠKA.

Asi každá průměrná slečna není se svou postavou spokojená. Letos jedeme ještě s naší rodinou na dovolenou do Chorvatska. Opravdu tam nechci Chorvatům ukazovat mé plné tvary. 

A já jsem se s tím už konečně chtěla něco udělat. A budu ráda, když se ke mě připojíte. Přece se hubne líp víc lidem než jen jednomu. :) 
Dala jsem si plán že do dovolené musím shodit alespoň 5 kilo. Ale budu ráda i za další kila dolů. :D 

Budu přidávat asi tak dvakrát do týdne článečky s recepty, různé sporty (fitko, zumba, brusle, kolo) a taky info články kolik jsem zhubla. 

Taky chci zúčastnit challange Jilian Michaels 30 days. 

Budu ráda když se se mnou podělíte o vaše triky jak zhubnout. Nebo jaké zdravé bašty si vaříte.
Za všechny tipy budu ráda! :)

Žádné komentáře: